1 vecka i Alanya

God morgon!
Idag var det bara att pallra sig upp "tidigt".
Igår hände inget speciellt alls, igen. McDonaldsplanerna ändrades, så låg hemma och kollade klart på den ena filmen vi kollade på häromkvällen. Fotbollsplanerna fick jag reda på att jag inte heller var inkluderad i. Nej utan då vill min käre Y att jag ska sitta och titta på när de spelar. Fy fan, vi får se hur det blir med det inatt när matchen ska äga rum.
Om jag har sällskap som det pratades om igår så skulle väl det kunna funka.
Efter uteslutna besök igår fick jag chansen att bekanta mig med ännu en tjej, denna gång en finska som är gift med Yakup och de andra som jobbar här kompis, som nu bor i Finland då. Han jobbade här på restaurangen förut dock. Det var honom Y skulle ha åkt till Finland för att träffa i vintras, men jag var inte säker på huruvida det gick eller inte och vågade inte riskera att en massa skit skulle hända. Men vi har bestämt att åka dit när han kommer till Sverige nästa gång, insallah...

Vi får se vad dagen erbjuder. En sak vet jag säkert och det är att jag längtar tills imorgon när käraste Anna kommr♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0