Alanya, day 5

Bubblan som jag levt i under hittils alla mina vistelser här nere igår, spräcktes chockartat igårkväll när jag bestämde mig för att gå hem lite innan Y eftersom jag tråkades ihjäl av att sitta på rest.
Jag kommer in i en svart lägenhet inte ont anande... Går in i sovrummet och tänder lampan. Ser något i ögonvrån röra sig, hjärtat börja slå lite extra. Drar bort pallen och javisst, där spriner den fram, en fet kackerlacka. Jag tror jag dör. Tur för mig kom Y hem efter en liten stund, han förstod dock inte min panik över ett litet kryp, han visste ju dock inte vad det var, så bestämde mig för att visa det som en bild från google. Han är fortfarande inte övertygad dock...

Idag har inte hänt mycket heller, därför jag sitter här - igen. Med lappisen framför mig och surfar runt. Har kollat på film idag, har vi gjort. The back up plan med JLo. Har inte så mycket att säga om den eftersom att jag inte såg hela. Bör se om den. En annan film vi såg innan vi somnade var Shutter Island med snyggingen Mark Ruffalo och Leo DiCap. Kanske inte den bästa att se mitt i natten sådär, har ett vagt minne av att jag sov vissa stunder. Även denna bör ses om!

Får se vad som händer ikväll efter att mannen slutat jobba. Hörde planer om att det vankas fotboll någon natt här framöver, ser fram emot det gör jag!
Imorgon kommer Zandra till Alanya äntligen, vi har redan bokat in ett obligatoriskt donkenbesök, varför smakar det så mycket bättre här än hemma?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad härligt! Vi oroar oss nog för mycket i onödan tror jag, brukar ju lösa sig i slutändan. När får du reda på om universitetet då? Och vad har du sökt? ;) Usch kackerlackor är så snuskiga!!! Vad kul att du har Zandra och umås med oxå:)



Kram

2010-06-21 @ 19:34:00
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: Anna

USCH fy för kackerlackor! Tack och lov har jag aldrig haft någon på mitt rum, men en råtta har dock varit på besök. Det var INTE trevligt! Men den satt fast i värsta klisterlappen som städerskan lagt in, som tur var! Men tur att Yakup kom hem rätt fort i alla fall! :)



Btw så är Ugur precis likadan... Han förstår inte heller varför jag får panik och blir bara sur på mig om jag börjar skrika när jag ser något kryp. Suck! haha.

Postat av: sara

haha det blev lıte andrade planer man jag ar ı varsta fall tıllbaka ıgen mellan den 17e-20 julı.och stannar ı 3 veckor. vı far ta fler sanna promenader haha jag vart ocksa skıt seg efter. sag tıll om du vıll hıtta pa ngt özturk. pussssss

2010-06-22 @ 12:29:06
URL: http://ikikalp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0