Kan jag inte bara få sätta mig på ett flygplan, nu!?

Förstår inte hur jag kan vakna så jäkla tidigt. Var helt slut igår men ändå vaknar jag vid åtta. Måste vara solen som kikade in genom fönstret.
Spenderade ju då kvällen med Sagan om de två tornen hemma hos Fia. Mycket nice, men jag höll dock på att somna några gånger. Blev hemgång ganska direkt efter filmen och sömn ganska direkt när jag kom hem. Som vanligt ligger jag och väntar på att höra den där vibrationen som aldrig kommer.. Och besvikelsen som skäljer över mig på morgonen över att inegnting hände under tiden jag sov som djupast heller..
Dock så fick jag mitt kära sms för en halvtimme sen så man får väl inte klaga.
Men jag kan säga såhär, att det spökar i min hjärna som aldrig förr och det finns inte riktigt någon anledning till det... Det är ju bättre och seriösare än någonsin. Kanske därför jag blir rädd som fan. Jag funderar bara på varför vi helt plötsligt typ aldrig pratar på kvällen/natten som vi alltid gjort utan det har bytts ut till dagssamtal. Visst jag slipper vara vaken längre än jag orkar egentligen.. men då kommer ju direkt de här tankarna: Vad har han för sig egentligen efter att de stängt?
Gaaaaaaaaaaaaah blir galen. Men har inte tagit ut det på honom på två dagra nu i alla fall. great! GOING STRONG!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Argh, vaknade oxå tidigt idag, min enda lediga dag denna veckan och så går man upp vid 8:( Depp på grannen blev jag oxå som messade och knackade på dörren som en galning innan klockan ens var halv 9 för att hon behövde logga in på facebook, men herregud:O.. Åh vad härligt håller tummarna att du hitatr en bra biljett, själv åker jag den 6:e augusti i 3 veckor:)

2010-06-02 @ 11:31:09
URL: http://saaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0