tre dagar

Men hej mina vänner!
Säger jag härifrån ett typ 35-graders land, uppemot aa minst 45 om dagarna. Detta hade jag inte blivit förvarnad om.. Vilket inte var helt optimal för min reseklädsel. Hade långa svarta byxor, strumpor, tygskor, 3 linnen och 2 cardigans eftersom att jag inte fick plats med allt jag ville i min nya pluttväska. Hur varmt var inte det när jag kom ut på Ayt flygplats. Tyvärr så var busschauffören heelt lost, då det var hans första körning och han hittade inte till något av de hotell han skulle till.
Tillslut bestämde jag mig för att gå av vid det första hotellet han stannade vid. Och tur att man hittar här i den STORA staden. Tog enn promenix till MP och fick ett varmt välkomnande.
Jag och Y gick dirr till hotellet vi bor på, helt okej, lite mindre, men bättre än det förra. En gudomlig pool finns också.
Har till min stora glädje hunnit spendera en massa timmar med honom. Vi har haft det väldigt bra. Badat i poolen, kollat på film, myst på balkongen och lite andra saker. Känner mig riktigt lycklig igen.
Första kvällen kom älsklingszandra hit, guld att se henne igen!
Även Mathilda kom hit, ännu en av mina bloggtjejer som jag inte hade träffat förut. Dock ska hon tillbaka hem imorgon, så det är ju lite surt..
Vi gick till Pause och käkade middag, äntligen fick jag äta deras gudomliga pizza igen. Efter det följde jag med Mathilda till hennes killes jobb och satt där, men hann inte sitta där alltför länge innan jag kände att mina ynka timmar till sömn tog ut sin rätt och jag var tvungen att gå hem och lägga mig. Visste inte hur länge Y skulle jobba, men jag var sjukt trött. Dock så kom han efter kanske 20 minuter, mys. Känns underbart att slippa sova ensam längre. Jag är helt enkelt inte gjord för det.

Igår umgicks jag och Y på dagen, eller vi sov till största delen. Helt slut av denna värme. Efter det gick jag och M och käkade middag på kebabstället jag brukar gå till med Y.
Tog en tripp förbi och sa hej till Z som börjat jobba på Mona-Lisa.
Drack en liten drink och så innan vi bar av hemåt för att sedan mötas upp på Queens Garden med My (en till bloggkompis), hennes kille Emere och hennes kompis Sanna. Sjukt kul att träffa dem också. Jag och My har ju panikmailat varnadra nu några veckor innan vi åkt ner om diverse papper osv. Haha.
Vi satt där och dog av värmeslag typ. en kom Y dit en sväng och vi vandrade hemåt runt halv två.


Tildis på M-L :)

My & Emre på QG :)


Kommentarer
Postat av: Esther

Låter som du har det sjukt bra där nere :) Jag längtar sjukt mycket tills jag kommer ner :D

2010-06-18 @ 22:01:09
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com
Postat av: zandra

Jag har day off på onsdag så kommer till Alanya som vanligt på tisdag. Sen har jag holiday den 25 till 28 :) Vi ska fira midsommar på Palm beach så säg till om du är sugen på att följa med.

Ha vi har en hel del att prata om... Kanske kan ta en mcdonalds tur på tisdag är sjukt sugen ;) Saknar dig massor.



Puss

2010-06-20 @ 18:16:30
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0