Tisdag

Jaha.. slog på tvn när jag vakna.. Det första jag möttes av var att det bombats i Istanbul nära atatürk flygplats.
Någonannanstans det bombats är i mitt huvud kan jag säga. Jag är H.E.M.S.K just nu. Och det går liksom inte att stoppa. Vet inte vad jag ska göra. Har en känsla av att jag kan vara såhär tills allting har löst sig för mig och Y. Tragiskt.
Idag jobbar jag sista passet för den här perioden. Helt sjukt att jag hinner känna "åh vad skönt" men jag känner redan att min rygg håller på att braka sönder. Trött som ett svin också, kanske inte så bra att ligga å prata i telefon då tills halv tre..
Imorgon blir det nog till att köpa mig en väska så att jag kan börja packa!! Om jag inte ska till Eskilstuna förståss då får den införskaffas på torsdag.
Anyway, har lite dilemma.. ska jag vänta med biljettköp tills dagen innan som jag tänkt och hoppas att priserna går ner. Eller ska jag satsa på den som går från Kalmar för 1000 kronor på söndag.. och ta tåget dit. Svårt svårt.

Juste, nu har Zabita stängt ner MP en vecka.. Kan tänka mig en del killar där nere som klättrar på väggarna. Själv tycker jag att de kunde ha väntat med det en vecka. Det hade vart perfekt.
Om man får önska. Och vara lite självisk....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0