Tisdag

Mina vänner!
Nu är jag färdigpackad och färdighandlad. Kändes bra att handla chips, choklad, bullar mm för 300 spänn inne på ICA. Måste trott att jag var ja, sugen.
Klockan är ställd på 3.30 pass och biljett ligger framme. Resten lämnar jag åt ödet. Förhoppningsvis hittar jag till Starbucks denna gång. Måste ha en caramel frap. Var ju banne mig 4,5 veckor sen. Haha.

Ikväll blir det mysmiddag med mamma och Sara på TGIF, äntligen, har velat äta där superlänge.
Är nog en ganska dålig syster dock, gav henne i julklapp, håll i er 2008.. Att jag skulle bjuda henne på middag där. Denna julklapp får hon idag alltså! Men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge som man brukar säga!

Ska bli sjukt nice att komma tillbaka. Ska nog se till att ge en bamsekram till Zandra, bland det första jag gör! Saknar, saknar, saknar! Så ska hon få sin beställning också. Först ska jag såklart pussa ihjäl Y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0