Sjukt bra.

Tog en promenad hem till Nicole igår. Det är 4 km mellan oss fick jag veta, låter helt otroligt! Så kändes riktigt bra att jag gick. Vi låg ute hela tiden, solade ochh badade lite. Tog en liten paus för att äta lunch. Sen blev det molnigt dock och Nicole plockade fram filtarna, så vad händer jo vi somnar så gott där ute på altanen! Väldigt skönt. Sen tog jag en promenad hem också.
Fixade mig i ordning och sen bar det av till gullmars för att träffa Lovisa och vi bar oss av mot medis för fika och.. SATC 2! Alla kritiker kan slänga sig i väggen. Filmen var grym. Skrattade nästan konstant. Wow alltså  det finns inga ord. Kan knappast finnas nåt SATC-fan som är besviken!!

Kommentarer
Postat av: Sara

hahahah den är så jääääääääävla bra;)

2010-06-04 @ 10:36:27
URL: http://ikikalp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0