sista juni

Hej!
Går segt med uppdatering här. Kan väl säga att jag har det bra, men tyvärr mycket skit som vanligt här nere.. Men inget jag orkar gå in på.
Har mina underbara vänner här nere och det ska man tacka högre makter för!
Jag & Anna sitter på Hanci och tar en fika och kollar internet. Innan idag hade våra män några timmar ledigt så vi var på Damlatas vattenland. Askul. Tyckte nog de två "barnen" också. haha.
På fredag kommer mamma och Linnéa hit och det ska bli skönt som fan!

Ni som ska till Alanya. Gå inte till Robin Hood, men om ni gör det, ta inte gratisshotarna, de blir man drogade av!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag saknar dig, skulle verkligen behöva en kopp thé och ditt kloka sällskap. Mina föräldrar pratar om att separera och vi vet inte om Nadine kommer överleva den här sommaren. Vet liksom inte vart jag ska ta vägen. Som sagt, en kopp thé och att få prata om något annat hade varit trevligt. Hoppas du har det underbart där nere och att du njuter av varenda sekund du får med Yakup. Och att vi kan träffas så fort du kommit hem!

<3

2010-06-30 @ 17:19:19
Postat av: Filippa

Köp inga drinkar överhuvudtaget på robin Hood! Jag var med min familj i Alanya. Och som en kul grej när vi firade min styvpappas födelsedag tog vi några drinkar där. Jag fick ligga på sjukhus resten av semestern, och även direkt när jag kom hem, hemma i Sverige. HÅLL ER IFRÅN ROBIN HOOD!!

2011-10-10 @ 20:45:14
URL: http://thisblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0