Så känner jag!

När jag pratade med Y igår så sa jag att om han hade haft en lägenhet då hade jag fan flyttat ner dit. Föör ett tag. Alltså jag pallar verkligen inte. Vad hände? Vi träffades inte på 4 månader mellan aug-dec. Okej det var nte lätt, men det här är ju fan sjukt i jämförelse med det!
Han undrade i alla fall om jag var seriös. Och det kan jag säga, att det är jag fanimig!
Varför inte!? Vad fan folk flyger och far överallt nu, vi är ju unga och har hela livet framför oss. Så istället för att åka till Asien eller till Australien i ett halvår kan jag väl lika gärna åka till Turkiet.
Nu ska jag dra en repa med tandborsten, sen springer jag till bussen för jobb!!
Ha en nice dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0