Onsdag

God morgon på er!
Somnade hyfsat "tidigt" igår men vaknade dessvärre väldigt tidigt också. Eftersom att MP är stängt så hade ju dock min käresta tid att prata normal tid igår. Väldigt skönt. Och för en gång skull hade vi ett riktigt superbra samtal. Skönt. Hoppas på ett samtal idag med, med väldigt positivt innehåll. Vi får se. Insallah!
Ska idag eller imorgon hinna köpa en resväska! Har även funderat på att köpa ett CD-fodral så man kan ta med sig lite filmer!
Annars då, jobbade hela dagen igår. Vi var en man kort och det var jääävligt mycket att göra. Hann inte ta hela min rast än gång, snyft!
Ska väl strax ut och fånga dagen, lutar åt att träffa min gudmor och mina sysslingar! Får dra fram kameran och få lite nya bilder!
Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: zandra

Var har dem stängt MP?

2010-06-09 @ 17:21:35
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: Nicole

Taack, kändes som det var dags för en lite somrigare variant:)



Vet du om det ska bli bra väder på söndag? Jag vill inte att du ska åka igen, fan, jag vill ju gå promenader, sola och bada och se på film och käka massa onyttigt med dig:P Önskar verkligen att jag haft pengar så att jag också kunnat åkt till värmen och joinat dig. Men men, du kommer ju iaf hem innan jag åker, så det är ju tur!:)

2010-06-09 @ 20:34:36
URL: http://nicolenyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0