mysdag

Har vart i Farsta hela dagen nästan.. Träffade där min, ja min kusin kan vi säga. Vi växte upp som det. Men henne hade jag inte sett på ja, i alla fall.. 7 år om inte mer. Små skitar vra vi sist vi sågs i alla fall. Jättekul att se henne igen. Och hennes lilla son. Var dte bra för en bebistörstande människa som mig? Nä tror inte det. Speciellt eftersom killen var så söt å snäll, knappt ett pip sa han, så vi satt där och pratade om allt möjligt. En hel del hinner hända på så många år och så är vi litegrann i samma sits eller har vart i alla fall.
Efter det sprang jag in och köpte ett minneskort till kameran. Var ju hur billigt som helst så det fick bli 8 gb! Det lär ju räcka ett bra tag alltså!
Nu ska jag hem till mina kussar på Söder och fira att den ena fyller 17! Sen verkar det visst bli en eller två öl med Roonie! vi får se hur det slutar, sist gick det ju inte så bra på bussen hem där...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0