I told him you are the man of my dreams

Är så otroligt olycklig just nu på nåt jävla vänster. Igen.
The funeral - Band of Horses.
Inte bästa låten då, olyckskänslan fördjupas till gånger 1000 men fan vad fin!
Varför är jag så olycklig. Jag vill vara här, här här! Må bra fint, ha det bra.
Jag vill ligga i min säng, lyssna på All night Long med Alexandra Burke istället och kolla på Criminal Minds. Med Yakup. Han ska ligga bredvid mig, med sina armar runt mig och jag ska bara som så många andra gånger bara ligga där helt blixtstilla och känna efter om han ligger där, om det är på riktigt.
Varför gör det så ont? Varför? Smärtan inuti tar sig i fysisk form och jag förundras igen över att det är möjligt över huvud taget.



ez ji te pir hezdikim Yakup ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0