Helgen och framtid

Halloj!
Jag har varit vaken ett tag och som vanligt suttit lite förlamad vid datorn. Har nu dock lagt upp min öppna resväska på sängen, redo för att bli fylld!
Lägenhet är fixad där nere nu, Hur skönt!? Asskönt.
Så om nån vill komma och hälsa på så..
Har vart i tvättstugan allt var fullbokat, men en tjej skulle inte ha sin så jag fick den, klockers, så nu ska jag tvätta det sista efter att jag slängt i mig min kopp te, sen ska det bestämmas vilka kläder och andra grejer som ska med! Älskar den här delen. När man vet att snart så snart så.. Ska kanske boka biljett först också.
En inköpslista ska skrivas, med vad jag ska ta med till mina kära vänner där nere! Ska köpa en extra fin födelsedagspresent till älsklingen eftersom jag glömde hans födelsedag..
Vill till Alanya nu, vill till Yakup NU!

Helgen spenderades i Sala hos pappa och Annika. Det var mysigt men pissigt väder. Helgen har bjudit på lite Mord I Sinnet (bästa krimserien ever!!!), vattenpipa, god mat och skogspromenad med syster och hundarna och Nina Frisk.
Pappa
och Annika hade ju planerat en överraskning för mig, mina systrar och Annikas son, Albin. Så vi begav oss hit till Stockholm igår och gick och åt på Mongolen. Vi hade ingen aning om vad vi skulle göra. Fick en liten ledtråd som Abbe knäckte, visade sig att vi skulle gå på Kiss-konserten! Har ju aldrig direkt lyssnat på dem, förutom det pappa lyssnat på när jag var liten. Förband var Mustasch och Europe,  inga av dem var sådär direkt bra. Inte min musik. Men aa, Kiss var riktigt bra faktiskt. Måste jag säga. Grym show och sådär. Det är väl bra ändå att pappa släpar med mig på lite sånt, de kommer ju vara legendariska. Så då kan man bocka av Kiss också!
Jättemysig helg i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anna

Satan så himla nära det är nu älsklingen!! :) Äntligen!! Och allt kommer bli kalas!! <3

2010-06-13 @ 18:08:27
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: Anna

OM vi ska!! :D



Alla brudar kommer önska att dom ÄR vi! ;D alla killar kommer vara som galna efter oss.. men vi bara glider förbi, helt oberörda, tills vi får syn på våra män och kastar oss i armarna på dom och får pussas och kramas huuuur mycket som helst!!! :D Hahaha!!

2010-06-13 @ 18:34:15
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0