Fjortonde juni

God morgon!
Igår kom Fia hit för att vi skulle se den sista Sagan Om Ringen, dock skedde ett misstag och vi hade ingen film alls, så det blev lite Beck-film istället och té på det.
Packade klart nästan allt och skrev min lista. Biljetten är bokad och betalt. Klockan 14.30 ska jag vara på Alanya-mark igen, på onsdag alltså. Känns för jäkla skönt måste jag säga. Förutom att det sket sig med lägenheten, så var vi ska bo ska bli spännande.. Ringde precis till Ving och avbokade min returbiljett. Gick ju hur bra som helst.

På kvällen kom Nicole över och vi drack té och pratade som vanligt om en hel del. Tiden sprang iväg. Hel tplötsligt var klockan tolv. När hon åkt hem damp jag ner i sängen och kollade på HIMYM.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fy vad härligt att du snart åker igen:) Va länge blir du borta denna gången? hur har det löst sig med jobb och pengar? :)



2010-06-14 @ 20:18:42
URL: http://saaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0