femtonde juni

Är riktigt mätt och belåten.
Hade en riktigt mysig middag med mamma och syster på TGIF. Käkade en riktig amerikansk cheeseburgare. Den satt bra den. Började middagen med en jordgubbsmojito gjorde jag också.
Synd att det är riktigt dyrt. Men aa, rätt värt ändå! Jättegott.

Nu sitter jag här och har fjärilar i magen så det bara skriker om det, är ganska trött, men kan verkligen inte förstå hur jag ska kunna somna.
Har bokat in middag på Pause med Mathilda imorgon. Mys! De som följde min blogg sist jag var där vet hur mycket jag gillar Pause. Heeh. Och kanske hur mycket min kära ogillar att jag går dit efter att den ena killen där bjöd ut mig.. haha. Det blir nog bra, blir nog bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0