Andas

Jobbdagen har traskat på som de brukar mest.. Ganska segt. Men det funkar. Är väldigt trött nu bara och ligger och väntar på något som jag inte ens vet. Så nu laddar jag bara om för morgondagen då samma pass körs igen!
Känner en svag oro över vart vi ska bo där nere när jag kommer eftersom att jag inte fått tag på de som vi skulle låna lägga av.. Så det känns lite sådär. Måste ner och måste vara där länge. Jag orkar verkligen inte mer alltså. Har vart hemma i tre veckor nu. Helt sick känns som minst 2 månader typ. Helt sinnes!

okej orkar inte radera allt och skriva om, han som jag ville skulle ringa, gjorde just det.. Men det såg inte så lovande ut som jag hade hoppats... Så vi får se hur det blir. En jävligt varm och stark eld brinner inuti mig just nu. Fan jag måste kunna åka dit och va där länge, länge!
Fan, nu gräver jag ner mig. Igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0