Alanya, day 4

Vad har jag gjort sedan sist då?
Träffat Mathilda igen, hennes sista kväll för att säga hejdå. Det vart kul så ,länge det varade så att säga. Var ute och promenerade i området och sprang på Hassan då, på hans nya jobb. Gick och hälsade på honom och även hans flickvä'n Erika, som jobbar här nu, ännu ett nummer i telefonboken ifall man skulle få tråkigt! That's just great.
Igår hängde jag och Y vid poolen på dagen, han stretade in i det sista men sen följde han med och det gick inte att få upp vattendjuret sen. Har aldrig sett någon simma så roligt som honom. Han skulle leka en liten lek sen, den här med plastringarna som man kastar ner på botten och sen hämtar, han hade dock ingen plastring så han tyckte då att förlovnmingsringen var ett väldigt bra substitut. Efter två försök hade han inte fått upp den och började prata om ventilen på botten. Ilskan inom mig ska vi inte prata om. Sen tog han ordentlig sats och dök ner för att komma upp med den. Måttligt road började jag skälla på honom om att om han bara kan kasta bort ringen sådär kan han väl göra dte med vårt förhållande osv. Han skämdes nog lite efter det och sa förlåt, att det inte är alls så han känner för vårt förhållande. Det är svårt för en man här nere ska jag säga. Inte ofta jag får höra det ordet, bara när han vet att han har fucked it up. Typiskt honom dock att bara prata eller göra något utan att tänka sig för.
på kvällen tog jag mig ner till hamnen för att möta Sara igen, var trots allt 2 och en halv månad sen vi sist sågs. Efter  ungefär 4 timmars promenad och pratande var jag på restaurangen igen, redo för att gå hem. Det gjorde vi också ganska snart.
Idag har intye hänt mycket alls faktiskt. Var och köpte 4 filmer förut som jag kan ha och titta på nångång när jag har tråkigt.

Midsommar närmar sig, har lite planer som involverar palm beach, en viss svensk sångerska och midsommarmat med goda vänner, kan det bli bättre!? Nä knappast!
Snart kommer Zandra to the city och är ledig sen också några dagar. Det ska bli super!
That's about it for now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0