22.15

Tog mig till Huddinge en sväng förut, hälsade på de små liven (inte så små längre utan kaxiga snorungar nu.. Haha) vi gick till parken och så, var ganska kyligt. Åkte hem efter ett par timmar och åkte med mamma till ICA Maxi. Niice, älskar att åka dit, vet ikke varför. Fast aa, plånboken blir betydligt tunnare. Haha. Köpte en ny resväska, dock mindre än den jag haft. Eftersom handtaget på den gick sönder var jag dock tvungen, så det fick bli denna. Får inte ta mig så jääävla mycket grejer helt enkelt. Ska nog börja småpacka lite, känns mycket bättre då. Mycket mycket kvar att göra dock och helt plötsligt fanns knappt nån tid.

Har nu på kvällen käkat middag med mami och sen precis kollat på Grey's Anatomy. Märks det att jag är sentimental eller gör det? Fan grät som ett litet barn, mamma fick ont i magen på mig, haha. Allt kom ut verkar det som. Vilket jävla avsnitt. Sen kom jag på att jag eventuellt inte befinner mig lägligt för att se nästa avsnitt. Katastrof, så syrran håller på att fixa det nu. Haha.


Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag var tvungen att ladda ner nästa direkt när det här var slut, var helt förstörd! Fy fan alltså, var verkligen inte beredd på att de skulle köra en "trekronor" och döda hälften av alla i serien:P

2010-06-10 @ 10:13:33
URL: http://nicolenyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0