Varför inte vänta lite till när vi ändå är igång?

Har pratat med Y för ett tag sen. Trots att jag är sjukt trött känner jag att jag än en gång fått energi. Fan vad rolig han är ibland alltså. Älskar att skratta tillsammans med honom. Han och hans familj lyckades klämma in ett till bröllop lite sådär innan de drar hem. Imorgon ska de åka mot Alanya sa han. Jag gör dock ett kors i taket om det blir så, hehe.
Anledningen till att vi pratade egentligen var att jag fick ett mail där det stod att det skett ändringar i hans biljett. Och tror ni inte de har lagt in en mellanlandning nu i alla fall? Helt stört ju och han som tyckte det va så skönt att det var en direktbiljett. Men men, what to do? detta betyder ju dock att han kommer landa ca. 3 timmar senare än vad vi först räknat med. Suck. Som att tiden inte går nog sakta liksom...
Jag vill helst gräva ner mig tills han kommer!


Jag älskar dig, I love you, seni seviyorum

Kommentarer
Postat av: micaela

finns inget bättre :)

2010-12-04 @ 14:03:12
URL: http://baramicaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0