Trettionde december

Igår var en heldag. Jises. Först var vi i Skärholmen där det inhandlades skor, vad annars!? sen stack vi till IKEA där vi spenderade ett antal timmar. Handlade upp nästan alla mina presentkort, men jag fick en jävla massa med mig så jag klagar inte.
Kvällen bjöd på Nicole-mys. Vi drack te, pratade kollade schema. Nu vet jag n'r jag ska ha juridiktenta till och med, haha. Ladda redan nu.
Timmarna sprang iväg!

Idag började morgonen med att jag och syrran rensade kylen, frysen och skafferiet. Vi har organiserat och delat upp allt.. Så nu börjar vuxenlivet på riktigt. Handla egen mat och grejer.. Det ska bli intressant.
Träffade Natta och Mille i Farsta för lite fika. Myspys var det!

PS. Vann inte ett jävla jota på bingolotten som jag vann från uppesittarkvällen....

Kommentarer
Postat av: zandra

åå du med! å jag saknar dig galet mycket.. när ska vi ses??

2010-12-30 @ 21:56:34
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0