Tolfte december

Har sovit riktigt gott. Var trött igår och kände att varför ska jag sitta uppe och inte göra nåt, bara tänka, tänka tänka?
Vaknade för en timme sen, riktigt skönt.
Dock hände nåt riktigt skumt, jag vaknade och kände en microsekund att shit jag ska till jobbet, innan jag kom på att det är söndag. Jag var av nån anledning tvungen att kolla på klockan. Gissa vad den var? prick  06.00, tiden jag går upp om morgonen! Hur läskigt är inte det.
Den här veckan har tydligen vart "kom ihåg mina drömmar"-veckan. Inatt drömde jag att jag flög på ett så skabbigt flygplan med sängar i. Men de var liksom inte nybäddade när nya kom. Kan riktigt känna den äckliga lukten när jag kom till min säng. Haha, undrar vad detta är!

GOD MORGON!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det var nog jag som dundrade in och väckte dig, sorrriiiii!

2010-12-12 @ 14:28:11
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0