Tjugonionde december

God morgon!
Inatt måste jag ha sovit som en riktig prinsessa. Inte vaknat nåt mitt i natten och första gången jag slog upp mina blå var klockan halv tio! Oh my god!
Mannen står i duschen, turktéet står på spisen och jag väntar på frukost. Sen ska vi ha en heldag på IKEA, Heron city och kanske att man pyser förbi skärholmen först? Hmm hard decissions.

Igår blev det faktiskt inte av något av det jag skrev. Utan vi låg i sängen hela dagen och kollade på film. Behövde vila lite. Kollade på Blood Diamond och sen en av mina favoriter Rendition, gjorde lite middag och sen kollade vi på sista pirates-filmen. Eller aa början i alla fall.. Haha jag somnar så lätt.

Jag vet inte riktigt vad som hänt, men nu har jag fått en prenumerant till! Välkommen till dig. Ni bara forsar in nu..
Nej men tjingeling på er sålänge!

Kommentarer
Postat av: Tina

Mysigt att ga pa IKEA! Hoppas ni far en fin dag :)

2010-12-29 @ 13:43:49
URL: http://www.tinasmelodi.blogspot.com
Postat av: Sandra

Hej gulle! Hur är det? Hoppas ni myser och ahr det super:). Vad ska ni göra i morgon då, nyårsafton och allt:)? Kram

2010-12-30 @ 14:12:16
URL: http://saaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0