Tjugoåttonde december

God morgon!
Nu har jag vart vaken en halvtimme.. Det går framåt. Somnade däremot vid tio igår så inte så konstigt att jag vaknar vid denna tid.
Yakup och jag åkte in till stan igår för att kolla REAN. Hittade i stort sett nada.. Köpte två par strumpbyxor, knäsockor och ett par vantar. Blev ännu mer sjuk och min rygg värkte som jag vet inte vad. Får panik av alla dessa jävla människor. Tycker nog det är skönast att gå i något centrum under såna här dagar. Slutade som så att vi gick in på Hemköp i Åhléns, köpte lite mat och åkte hem. Jag lagade någon slags korvstroganoff med kyckling prinskorv. Det slank ner.

Nu tänkte jag vara så sjukt ambitiös att jag ska baka bröd. Yakup snackar om att han ska åka in och försöka hitta sina kompisar från förra året. Vi får la se hur det går. Sen klarar han inte av att gå med mig i affärer tydligen då han tycker jag blir sur. Men ja snälla. Beslutsångest hej! Så han skulle väl leta efter skor själv på egen hand.
Då kan jag städa och fixa lite och såklart vila så jag blir frisk hyfsat snart! Gå ner till centrum och fixa en nyckel åt herrn vore en idé.

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Jag jobbar timmar på två ställen. Posten och på ett gym som städ/recpionsansvarig osv.

Helt ok :)



Hur har er jul varit? :)

2010-12-28 @ 14:36:44
URL: http://eddegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0