Tionde december

Är verkligen helt slut efter veckan. Underbara fredag!
Nu ska vi ha lite middag för syrran fyller år imorgon. Det blir pestopasta med en massa tapas. Mums.
Har precis pratat med fiance. vi ska prata mer imorgon på msn så vi kan prata igenom ordentligt om allt som ska fixas innan han åker. Bara en vecka kvar. Shit. Jag vet att när söndagen har gått kommer det gå så sjukt fort.. Can't wait. Känns lagom bra att jag jobbar fyra dagar sen är jag ledig i typ en och en halv vecka. Nej ska verkligen bli sjukt skönt. Saknar honom så mycket så de två senaste kvällarna har jag typ kunnat känna honom mitt emot mig i sängen, helt sjukt. Snacka om att vilja ha något så man kan önska fram det typ.
Hoppas på att det blir en kanonhelg också! har laddat upp med jordgubbsvin. (Testade av Nicole förra helgen och man kan väl säga att det var GOTT!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0