Tillbakablick

För två år sen...
-Jobbade jag på Vi tidigt på morgonen till fyra.
-Malin och Jossan kom hit och vi bakade och kollade på Britney-dokumentären som gick på tv då om jag inte minns fel.
-Saknade Yakup.


För ett år sen..
-Jobbade 10 timmar hela dagen på Vi.
-Hade ont i halsen.


Givande liv. Haha. Idag, den sjätte december 2010 har jag ju dock varit ledig. och den har vart givande. Tog en sväng till centrum och fixade present till systra mi, hämtade paket med julklappar. Slagit in dem. Bästa av allt!!!! Jag åt sushi till lunch!

Todiloo


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha na na na betyder nått så enkelt som nej nej nej!! :) Ilhami säger hela tiden here here.. Och jag svarar med na na na! Det har hans syster lärt mig :) Annars har jag skitsvårt för kurdiska, spelar ingen roll hur många gånger han säger ett ord det fastnar liksom inte! :) så mitt kurdiska ordförråd består av ja, nej och jag älskar dig. Är du duktig på det?

Tack så mycket! Längtar efter solbränd hud i detta skitväder! :/

2010-12-06 @ 22:15:43
URL: http://imittskafferi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0