Terrorn är här

Okej, vi hade terrorattack i Sverige igår. En självmordsbombare!? Vad fan.
Jag menar går man runt med spikar i väskan samtidigt som man spränger sig själv, då är det ganska tydligt med vad man vill. Och bilen som sprängdes. Men jag undrar vad det är Säpo gör när de höjer beredskapen. Jag menar själva grejen med terrorattacken är ju att man inte vet vart det kommer inträffa och när.
I alla fall. Jag blir så jävla förbannad! Enligt det där brevet eller hälsningen nån snubbe hade skickat hade han ju sagt att han i princip ska döda alla svenskar han kommer åt, eller aa han uppmanar alla muslimer att göra det. På grund av att svenskar är emot muslimer. Okej, likväl som att det är en bråkdel muslimer som vill göra jihad och hej å hå och spränga sig själva och andra, så är det ju nästan lika få som stöder SD till exempel och som är islamofober. Men, det är ju inte direkt så att sånt här får folk att känna, ja men vi kan ta hit lite fler muslimer. Hur tänkte han där? "Om jag spränger mig själv i luften, förhoppningsvis nån mer, så kommer svenskarna sluta snacka skit och behandla muslimer illa!" Nja, jag tror inte det va.


Jävla människor alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0