Nilsson, Nilsson världens bästa Nilsson

Min hjärna är Astrid Lindgren-förgiftad. I helgen som var trodde jag att jag skulle hugga av mig huvudet. Hörde bara Karlsson och pippi och madicken och emil i huvudet.
Det är torsdag, what's up with that!? Fredag imorgon vilket betyder sista dagen för veckan! fetskönt!
Slutade en halvtimme tidigare idag men gick frivilligt över till stora huset för att vänta en och en halvtimme på att min mamma skulle sluta jobba så jag fick åka bil hem. Haha, vem gör det!? Vi åkte och handlade och jag passade på att snylta lite saker från min kära mor, de som känner mig riktigt riktigt jävla bra (Gissar endast Yakup i detta fall) kan gissa vilken choklad jag köpte. Mohaha.

Kom på att jag kunde ju kika på studera (!) och där såg jag att javisst, jag har kommit in. Jag ska äntligen få plugga min socionomutbildning. Inte den inriktning jag ville helst, men ändå, det är socionom!!! Wiiie, kan inte vara gladare. Så i januarui börjar jag plugga. Hinner precis avsluta mitt vikariat!
Finns liksom inte nåt att klaga på. Livet flyter på.


Typ såhär jävla lycklig liksom!


Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis frugan! :D

2010-12-09 @ 20:57:47
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha, shit. Sånna räkningar skulle jag inte ha råd att betala. Säkrast med kontantkort.

Valde halebop för de var billigast och sen har jag några vänner som har halebop.

Dock dästofler som har comviq, men men.



Mitt abonemang går ut i april, så då ska jag flytta över det numret till comviq ist. Blir mycket billigare.



Och grattis till utbildningen :)

2010-12-09 @ 21:09:41
URL: http://imjessthemess.blogg.se/
Postat av: Karin

Åhh grattis, va roligt för dig!

kram

2010-12-10 @ 00:26:59
URL: http://imittskafferi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0