Mitt i natta

Det här är jävligt sent för mig som däckat typ tio varje kväll.. Men tror ni jag kan sova eller????????
Jag är sjukt nervös. Om tre timmar ska min fina fina älskling gå upp och bege sig!
Var tvungen att ringa honom lite förut, det va en vecka(!!!!) sen vi pratade i telefon. Men jag har haft gråtattacker till och från hela kvällen så va tvungen att höra hans röst lite.
Fan om nåt går fel imorgon. Då avlider jag.

Ligger och kollar på musikhjälpen lite. Hade jag inte vart luspank så hade jag önskat en låt och skänkt lite pengar!!
Ska väl försöka slå igen mina små blå och somna. Sista ensamma natten på länge länge, tack gode du!

Kommentarer
Postat av: frida

lycka till idag! jag tänker på dej

2010-12-18 @ 09:37:30
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Ta det bara lugnt, det kommer gå prima ballerina!:)

Hälsa Yakkisen så mycket:)

2010-12-18 @ 10:13:41
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0