Lista 2010

1. Gjorde du något som du aldrig gjort förut i år? Ja, jag var borta hemifrån två månader i sträck.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, Nathalie.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Turkiet.
6. Är det något du saknar 2010 som du vill ha 2011? Nej inte vad jag kan komma på..
7. Vilket datum 2010 kommer du alltid att minnas? 26e mars♥
8. Vad var din största framgång detta år? Att jag kommit in på universitetet 2 gånger och att jag släppt mina största sociala spärrar när det kommer till att träffa nya människor!
9. Största misstaget? Att jag inte jobbat lite, lite mer. kanske. Nej wtf. Tycker inte det gjorts några misstag.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk är jag varje år, förkylningar och detta år hade jag även feber ett par dagar, men inte värre än så!
11. Bästa köpet? Mina biljetter ner till Alanya♥
12. Vad spenderade du mest pengar på? Jaa, allt som rör Alanya? Biljetter, hotell, fika, lite kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina nya vänner och att vara förlovad och att Yakup fick uppehållstillstånd!
14. Vilka sånger påminner om 2010? Wow.. Många. Waka Waka, Just the way you are, Love the way you lie, Alors un danse, We no speak americano, riverside och en del andra.
15. Är du gladare eller ledsnare nu jämfört med tidigare i år? Gladare men ibland ledsen också..
16. Vad önskar du att du gjort mer? Spenderat lite mer tid hemma i den underbara svenska sommaren!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Bråkat med Yakup.
18. Hur tillbringar du nyår? Det är inte bestämt än, men med min kärlek i alla fall!
19. Blev du kär i år? Inte i en ny person men om och om och mer kär i Yakup.
20. Favoritprogram på tv? Grey's anatomy, Så mycket bättre och Criminal Minds.
21. Bästa boken du läste i år? Det måste ha vart Roslund och Hedström-böckerna, tre sekunder och Edward Finnigans upprättelse.
22. Största musikaliska upptäckten? GISSA TRE GÅNGER!? Bruno Mars såklart♥
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Men gud jag kommer inte ihåg ens vad jag fick, haha. Men det fick jag nog. Har inte saknat något det här året i alla fall..
24. Något du önskade dig men inte fick? Det tror jag inte, har som sagt inte saknat nåt!
25. vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jag firade med vänner och släkt. Slutade kvällen med en sleepover med Anna!
26. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Nej det tror jag fan inte! Kanske lite mindre bråk då..
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Modig, Social i klädesväg, klänning, gärna lång!
28. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen tror jag faktiskt.. Ingen Hang up.
29. Vem saknar du? Alanyabrudarna!
30. De bästa nya människorna du träffade? åååå mina Alanyatjejer, ni är guld!!
31. Hur ser nya året ut? Back to school...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0