Iyi geceler

Mitt samtal med min kärlek var alldeles precis vad jag behövde!
Imorse tittade jag på telefonen och såg att det gått 4 dagar sen vi pratade i telefon. Holy moses de fyra dagarna sprang iväg alltså.
Mådde jättebra efter samtalet. Så gullig kan han vara och aningen sjuk. Haha. Snart, snart ska han till Ankara, äntligen. Men kära nån vad jag älskar honom och saknar honom och om mindre än två veckor är han här. Tackar gudarna för det!
Det finns ingen annan. Okej, nu har min känsliga vecka börjat, vilket betyder att jag grinar för allt och blir så sentimental. Men verkligen. Om det inte blir han kan jag lika gärna ge upp och bli nunna.

Nu ska jag sova, Göra mig redor för ännu en jobbdag imorgon och sen ska jag hem på middag hos Nathalie och Mille. Mysigt ska det bli!
Puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0