Fjortonde december

Jobbet går bra, det traskar på bra.
Är helt slut av att gå upp klockan sex. Spelar ingen roll att jag däckar tio liksom.
Somnar som en stock på bussen också. Härligt. Nästa vecka kan jag dock glädjas åt att komma hem till världens bästa. Längtar så mycket så jag vet faktiskt inte vart jag ska ta vägen. Har precis köpt lite julklappar till honom. Ett underställ bland annat... Tror han kan behöva det faktiskt!

När jag kom hem idag gick jag nästan direkt ut och gick med Fia. Riktigt, riktigt skönt. Behövde verkligen det! Hade intressanta diskussioner. Fick dock lite ångest över hur liten och betydelselös jag är i denna värld.
Nu ska jag ta en snabbdusch och sen sova. Känner mig inte hundra i magen. Peppar peppar... Kul att kräksjukan går på jobbet. Tjahooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0