Femte december

Det var fan en rejäl utgång må jag säga.
Först va jag hemma och käkade middag hos mammas nya man i livet. Min morbror med fru och mina kusiner var där. Tur som jag hade skulle vi föra hemma hos Nicoles kompis som bor precis vid där jag var. Detta är i krusboda och jag lovar - man vill inte virra runt där. Borde va förbjudet att bygga ett sånt bostadsområde. Fucking labyrint!
Vi satt där och drack lite, fem tjejer som inte känner någon förutom Nicole. Runt tjugo i elva började vi ta oss in mot stan och hamnade i kön till Lobby. Vilken tur vi hade att Nicole kände vakten så vi slapp köa och betala. Hur nice! Sen tror jag vi dansade non stop i i alla fall tre timmar. Helt okej musik. Några grabbar från Paradise hotell gled in och lite senare nästan när vi gick gled sean banan in, haha jag dog. Så spelade de skaka rumpa och hans nya Ett gott nytt jul eller nåt sånt. Så jäkla skön kille.
Själv så svettades jag så att numret på min garderobslapp försvann, men det gick bra ändå, tur för mig, fick nästan lite ångest, trodde jag skulle få stå där till typ sex.
Tajmingen va på topp och vi kom med tunnelbanan efter två minuter och sen kom bussen efter två minuter. Skönt var det. Fick sällskap på bussen för en gångs skull.. Kom hem och somnade väl runt fem. och vaknar halv elva, bra att jag kan sova.

Sjukt kul hade jag i alla fall. Vad lyckat det blev att gå ut med folk man inte känner direkt, haha! Tack tjejer!

Kommentarer
Postat av: Tina

Skaka rumpaaa, skaka rumpaa-aaa! Skaka den för Sean Banan! Hehe log väldigt mycket när jag fick ditt sms hehe :) Hoppas du fick mitt svar tillbaka? Man vet ju aldrig med detta lands mobilnät..

2010-12-05 @ 15:26:12
URL: http://www.tinasmelodi.blogspot.com
Postat av: Nicole

Ja, det var riktigt kul!:D För en gångs skull hade man flyt hela kvällen, haha, händer inte så ofta. Brukar alltid komma så att jag får vänta på tuben en kvart och sen 20 min på bussen:P Och stå i kö och betala. Men nån gång ska man väl ha tur också;)

2010-12-06 @ 09:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0