Annandagen

Mycket har hänt under dagarna.. Flängt hit och dit!
Julafton var vi hemma och jag somnade ganska tidigt faktiskt. Är helt slut om kvällarna sen jag började gå upp sex på morgonen.
Igår åkte vi till min morbror en bit utanför stan för att byta lite julklappar men även fira min kusin som fyller år den 25e. Hela 7 år blev ungen nu.
Sen kom pappa och hämtade oss och vi spenderade lite tid där. Yakup är så duktig bland alla hundar. Stolt är jag. Igår sa han till och med (i ett mycket förvirrat tillstånd misstänker jag dock) att han vill ha en likadan hund som pappa och Annika har! Det ni. Hem kom vi för några timmar sen efter att ha suttit på ett proppfullt tåg!

Arn tittas det på och vi har precis bokat en liten resa till Finland för att träffa Anna och Ramazan! Det ska bli trevligt det. Får Y se ett annat land på en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0