Andra december

Oj vad mycket jag vill skriva nu. Jag blev aspigg av att komma hem nu, fick ny energi. Eller egentligen var det nog att jag kollade upp om Show Tv fungerade, vilket den gjorde och jag hörde turkiska igen, äntligen. Himla löjligt var det, men jag blev så glad så jag trodde jag skulle börja gråta. Det var det där programmet som är typ halv åtta hos mig.
Innan jag slog på tv:n och såg detta var jag dock sjukt trött. Somnade som en stock på bussen hem, tur man är lättväckt, annars hade jag nog hamnat i Nyfors.... Mindre kul.

Nu är det imorgon kvar sen har jag helg i tre dagar. Känns kanon. Älskar att jag kommer få tillbaka helgkänslan! Älskar den!!

Ska sätta mig och fylla i min timplan och ansökan om utdrag ur belastningsregistret så det är gjort till imorgon.

Har till lördagen planerat in en utgång hört och häpna. Den blir av med Nicole och hennes kompis och jag ska även försöka leta upp Frida och hennes man som kommer till Stockholm imorgon bitti. Ska bli skitkul. Vi har aldrig träffats men pratat på internet via min blogg som hon kommenterade i, i somras när det var aktuellt att jag skulle upp till Umeå/Örnskökldsvik och plugga. (Hennes man kommer från Alanya, kanske jag borde nämna också, haha).
Var inte igår jag var ute här i Svealand om man säger så. Kommer inte ens ihåg. Sist jag kan minnas var när Yakup var här och det var ju ty6p ett år sen.

På tal om Yakup, kan jag väl säga såhär... jag saknar honom så sjukt mycket. Vi har slagit rekord tror jag. Vi har inte pratat i telefon sen i måndags. Och det var inte ett helt okej samtal kan man säga. Jag väntar tills han ringer nu helt enkelt. Däremot skickade han ett litet kärleks-sms igår och det är ju sånt som jag kan leva på hela hela dagen. Skickade ett tillbaka, så lite kontakt har vi haft!

Nu ska jag äta lite middag och mysa resten av kvällen framför tv:n.
Hoppas ni haft en bra dag!
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: everything music

Hej tjejen! Gillar du musik? Eller du kanske t.om brinner för musik? Varför inte besöka oss! Välkommen in vetja :)

Kanske vi kan värma dig i denna vinter kyla och få dig på andra tankar som att drömma sig bort i musikvärlden! Kanske är det just DIN favoritlåt vi just delade med oss av?



Ha en toppenkväll :)

2010-12-02 @ 18:13:28
URL: http://everythingmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0