Yemek çok güzel!

God kväller... Är helt galet trött alltså. Inte konstig eftersom att jag vart vaken sen klockan 8. Varför liksom?
Känner mig helt färdig för att stupa.
Har haft en riktig mysdag idag. Åkte in till stora staden och träffade Malin. Åhh jag hade saknat henne. Vi pratade på som aldrig förr och det känns skönt att vi båda kommer ha samma typ av vardagsupplägg denna höst så vi kommer säkert kunna ses en hel del! Vi tog lite glass å fika på 7-eleven och drog till observatorielunden och satt där. Underbart.
Sen var det bara hem och vända bokstavligt talat! Drog vidare på middag då. Vi testade en restaurang i centrum här hemma, det låter ju så himla white trash, eller hur? Men nä det var stört gott. Den har tydligen vart öppen sen december men jag har aldrig sett den. Det var medelhavsmat och gissa om jag blev glad!? mycket turkiskt. På mezetallriken fanns cigara böreği... mmmmm mums. Sen fanns även på tallriken vilket gjorde mig ännu gladare min röda tomatröra som man får till lavaşbrödet.
It tasted like Türkiye in my mouth

Har fortfarande inte gjort nån jävla matlåda än så det måste jag göra typ NU. Innan jag somnar..
PUSS


Kommentarer
Postat av: Anna

Den såsen är att dööööö fööööör! Hade dom lavash brödet där? :O

2010-08-23 @ 22:01:19
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: Malin

fina fina fina fina fina vännen <3 <3

2010-08-24 @ 22:09:43
URL: http://malins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0