Who'd have known?

Är ju en väldigt nostalgisk människa av mig, inte alltid så väldigt bra eftersom att det är bra att leva i nuet och inte i det förgångna..
Anyways... Satt och kollade in November 2008 här i bloggen, precis efter att jag kommit hem från Alanya första gången. Kommer ihåg exakt hur jag kände då, hur förvirrad jag var och allt var kaos samtidigt som jag va hög på kärlek. Men alltså tänk om jag vetat då att det verkligen skulle bli vi, att han just nu är i Ankara för att söka uppehållstillstånd för att komma och bo här. HOS MIG! Att jag skulle ha spenderat halva 2010 i Alanya.
Sjukt.


Älskar dig så jävla sjukt mycket.
Vill bara lägga mig ner och dö om jag inte får vara med dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0