Sista Augusti

Jag förstår inte riktigt.. Nu är jag ledig igen, men kan jag sova ut? NEJ.
Var jag trött som fan igår? JA.

Dock gick jag o Fia ut på en promenad i mörkret, det var mysigt, hon följde med tillbaka hit och vi kollade på filmen Virgin Suicides. Mycket märklig film, har sett den förr.. Men blir liksom aldrig klok på den!
Sen la jag mig för att kolla på It's complicated, tror jag hann se tio min, sen slocknade jag. Pratade en liten stund med grabben där borta. Han hade så fruktansvärt ont i huvudet, de hade inga kunder eller något, men gå hem och sova, otänkbart. OTÄNKBART. Hur kunde du va så dum Mikaela och säga så?
Aja lär ju knappast kunna somna om nu..

Kommentarer
Postat av: Denize

Aha okej nej jag behövde inte fylla något sånt papper varför vet jag faktiskt inte. Ja fria frågor är svårare tycker jag med. Har han varit på intervju? Det är alltså för att se om ni svarar sammma sak och uppfattar er förhållande på samma sätt.

Det kommer att gå bra :) Håller tummarna

Puss

2010-08-31 @ 10:16:01
URL: http://denzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0