Lördag

Vaknar som vanligt så jävla tidigt bara för att jag får sova... Gaah blir så trött alltså!
Jävla granne ovanför som har småbarn som springer och dunkar med sina fötter i golvet. Man kan ju bli galen för mindre!

Jobbet igår gick bra ändå må jag säga. Hjälpte till lite på mejeriet och tiden flög iväg, skönt det. Kvällen var desto segare, men trösten är ju att dagen tar slut så småningom! Idag har jag ledigt, tack och lov. För att sen jobba i fyra dagar igen.

I förrgår slutade min ena arbetskamrat, vi hade en period förra vintern då vi var ute lite på stan och sen hade vi en mycket kylig period efter sommaren på grund av saker som hände, men nu är det ganska normalt och det kommer bli trist utan honom. Så efter jobbet igår drog jag till den lokala krogen vid jobbet där några från jobbet plus några kunder satt och drack lite. Fastnade där, när jag egentligen skulle hem och hämta leget och allt som jag lämnat hemma. Skulle ha dragit med dem till GK men jag orkade inte åka tillbaka när jag väl kommit hem, det var ju askallt ute också!
Men jag hoppas det planeras något inom en snar framtid av någon av kollegorna, vore skitkul. Var längesen jag festade med dem.
Trivs rätt bra just nu, var helt rätt beslut att inte plugga däruppe utan stanna å jobba lite!

Kommentarer
Postat av: Sofiya

sv: ja de är väl så :P



när kommer du tillbaka? :)

2010-08-21 @ 12:56:57
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Sofiya

förstår att de är jobbigt.. :/

har du börjat plugga nu eller? har för mig att du skulle göra de ..?

2010-08-21 @ 14:15:02
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Sofiya

okej. hoppas du kommer in i sthlm då. var i sthlm bor du?

haha okej :P hur länge va du i Alanya den här gången?

2010-08-21 @ 14:29:00
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Sofiya

då va du här ett tag :)

yes stockholm .. borkyrka .

2010-08-21 @ 16:16:57
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0