Torsdag

Grattis till mig.. sömnproblemen fortsätter. Vaknade flera gåner inatt och sen tidigt imorse av allt smatter på rutan.
Var en ganska skön dag på jobbet faktiskt. Kände på lunchen att ögonen hängde rätt rejält men det gick över på ett kick det! Är så skönt att sluta tidigt, så jag går gärna upp i ottan. Och se jag har ahft energi nog att träffa Jossan sen efter det utan att somna!
Nu väntar dock jobb imorgon 12-21 och även på söndag samma tid. Ser fram emot en ledig lördag, att bara slappa. Får se vad man kan tänkas hitta på. Livet är lite lagom tråkigt när man lever utan pengar nu ett bra tag framöver, men men.. Klarar mig gott på promenader och tekoppar.. hehe.
Snart ska jag nog sova faktiskt. Är helt slut nu känner jag.. Kommer ju ändå inte kunna somna på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0