Tisdag, Tuesday, Salı

God morgon!
Idag missar man ännu en tisdagsmarknad då. Skulle inte banga på att gå å köpa lite körsbär och nån melon. Mums för ja, vad kan det bli typ 20 spänn. Haha, ett skämt jämfört med svenska priser.
Igår satt jag och kollade vilka kurser och program jag ska söka till våren. Och jag blev nog lite sugen på att ta en turkiskakurs.. Skulle inte banga på det så att säga. Så jga ska helt klart kika lite närmare på vad jag kan göra..

Idag blir det jobb 11-19.40, så vi hörs ikväll då!
Ha en härlig dag!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anna

Sry för att jag är så seeeeeeeeeg på att svara... Men ja, den där "funkar långdist. förhållandet" i SOLO var ju minst sagt rolig ja, med den där "experten", haha herreguuud.



Jaa vad fan, alla snackar om hur chill trean är och att de typ knappt är i skolan osv... Sen får vi vårt schema och ba jahapp? Okej? Haha. Men förhoppningsvis så blir det CHIIILL till våren, annars blir jag sur, haha. Hoppas verkligen att tiden går apfort för mig också, haha. Vill inget annat än att ta studenten alltså!



Haha naaw... Jag tror inte att jag kommer att sakna något faktiskt, min klass är inget vidare å jag gillar inte skolan så värst heller, vill bara bort därifrån. haha.



Hur går det för dig och Yakup då? Om jag fattat rätt så håller ni på med UT? :) Puss gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0