Thoughts&Talk

Nu har min mamma vart här och lagat mat till mig, gammal hederlig potatis, torsk och äggsås, MUMS!
Hennes två vänner var här också och jag trivs så bra att sitta och prata med dem faktiskt. Nu har de dock dragit, mamma dissar mig som vanligt för hennes kärlek. Skämtåsido. Hittade första SATC-filmen så ska nog glutta på den lite!

En sak jag tänkt på nu är att många under denna resa frågat hur gammal jag är och när de fått svaret 20 har de höjt ögonbrynet och sagt oj jaha, jag trodde du var typ 18..
Kul, är det inte lite tidigt för det? Är det inte nu man vill se ut att vara i sin ålder? Och hur jävla stor skillnad är det mellan en 18-åring och en 20-åring?

Och slutligen en sak till jag tänkt på en hel del är när idioter kläcker kommentarer som "usch fy fan vilka äckliga turkar/kurder" "DE är så och så och så och så..." Hallå!? Jag är tillsammans med en, kan ni använda hjärnan lite eller? Man kan fan inte dra alla över en kam och inte fan vill jag höra era små uppbyggda av samhället-åsikter om turkar. Thats it.

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra sagt där se sista!

2010-08-09 @ 22:34:52
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0