The funeral

God kväll..
Ska ge mig på en liten uppdatering, vet att de är skittråkiga nuförtin' med bara några rader, men jag är en hårt arbetande kvinna nu och blir jäkligt trött av det.. Känns bra dock, så slipper jag bo framför datorn som jag har förmåga att göra annars.. Känns skönt att pengar kommer börja rulla in på kontot igen!

Såg fram emot att vara ledig imorgon, dock blev en kollega sjuk så nu måste jag rycka in imorgon 7-16. Uff.. men men det är pengar dte med, skönt att sluta tidigt! Dock måste jag på något sätt försöka lyckas somna nu utan problem. Efter jobbet ska jag träffa Jossan. Det var ju ett bra tag sen sist.

Annars då. Idag suger det, det mesta. Jag orkar inte. Älskling jag är påväg att ge upp. Förstår du det nån jävla gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0