Söndag

Nämen tjena!
Här har dagen vart igångkickad ett tag.. Jag springer fram och tillbaka till tvättstugan just nu, ALL tvätt tvättad. Tro mig det blir mycket med fyra kvinnor/tjejer i detta hem..
Nu skriker dock min mage efter mat så jag ska fixa nåt och samtidigt passa på att göra matlåda för morgondagens jobb.. När vi ändå pratar om dte ska jag jobba 7-17 imorgon. Tyck synd om mig?

Har även hunnit diska och ska nog rensa i rummet, känns som dte börjar bli dags att skifta plats på sommar/vinterkläder.. Sorgligt nog..

Barnvaktade ju mina tre vildingar till sysslingar. Nej det gick bra faktiskt.. Vilda är de inte direkt. Mer otåliga och rastlösa. Men vi hade det mysigt i soffan efter maten då de satt på mig allihopa och så satt vi o kollade på tv.. Dansfeber eller vad det nu heter. Inget höjdarpropgram måste jag säga. Sen bäddade de allihopa i vardagsrummet så sov vi där.
Begav mig därifrån vid tio samtidigt som deras mamma drog till jobbet. Känner nämligen att jag måste hinna fixa en del idag vilket jag onekligen gjort!
Ha en bra dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0