Sådär bara

Tänkte just på en sak..
Om man tänker till riktigt ordentligt så kommer man på att man är rätt lika de man är vänner med.. Haha det låter sjukt, men små saker som man inte tänker på, utan bara lägger märke till om man verkligen typ analyserar. Det jag kom på nu såhär på morgonen att varken jag eller mina vänner använder särskilt mycket smink. Nästan inget. Det är inte många av de jag umgås med som använder mer än maskara och kanske nåt mer.
Sen har de flesta som jag umgås med läst franska i skolan.. Eh ja, det här var ju ett bra inlägg.
Men ja, ni fattar poängen? Någon?

Kommentarer
Postat av: Natalie

nej jag pluggade faktiskt Spanska :P

2010-08-28 @ 16:26:32
Postat av: My

HAHAHAHAH kändes inte riktigt som du kom till den slutgiltiga poängen där =)

2010-08-28 @ 21:19:38
Postat av: Josefine

franska 4-ever!

2010-08-28 @ 21:37:12
URL: http://joszefiune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0