One day at a time...

But it seems so impossible

Kommentarer
Postat av: Laura

It seems impossible, but do we have a choice? :P



Jag håller verkligen med dig, jag har ju både bott och jobbat i Alanya tidigare och jag har fått nog av den staden.. Det är en sak att åka dit på semester och en annan att bo där året om! Dessutom skulle jag aldrig orka med alla påträngande försäljare på gatorna. :) Jag hade min tid i Alanya och den är över!



Hur är det med dig? Tittar in här då och då men läser inte varje dag. Jag ser i alla fall att du är i Sverige nu och att ni har sökt UT för din pojkvän?



Kram, och försök att leva efter rubriken till detta inlägg.. ;)



2010-08-14 @ 22:24:57
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0