Måndag, Monday, Pazartesi

Planerna för dagen lyder som följer.. Jag ska träffa Malin i stan för en liten glass. Vet inte om jag var lite för optimistisk när jag satte på mig mina jeansshorts.. Men vill så gärna använda de lite här i Sverige också..
Sen blir det middagsmys med familjen och I-L.. (Hon är min farmors syter, men mer som min farmor eftersom min riktiga dog när jag var 2). I alla fall, det ska bli mysigt!

Det var kul så länge det varade eller vad man ska säga.. Yakup har gått till frisören för att fixa håret och sen jobba så, så var det med det. Lite fick jag ju se honom i alla fall!

Nu ska jag nog laga nån slags mat som jag kan ha som matlåda till jobbet imorgon.
Tjing på ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0