lördag yaaaa

Tjenamors!
Igår bjöd dagen på jobb.. Fick åka in tidigare eftersom vi var en man kort. Så från tre till nio jobbade jag igår.
Sen var det bara hem och fräscha upp sig lite sen drog jag till Krusboda för lite mys med Ronja och hennes kompis. Det var dock svinkallt ute.. vi satt och drack lite och pratade. En del Turkiet och turkar blev dte eftersom att Ronjas kompis nyss kommit hem därifrån och Ronja var där för 2 år sen.
I'm tellin' ya, these mfu turks are following me.. haha överallt blir jag påmind om Turkiet och alla man känner kan kopplas dit på nå jävla sätt. Vem har inte vart i Turkiet liksom?

Anyway.. Nu ska jag strax in i duschen, kuta ner till centrum och sen bär det av mot Huddinge för barnvaktning, yeyy!
Är tillbaka imorgon någon gång på förmiddagen!
Ha en härlig lördag!
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0