Kategori Blandat

Senaste dygnet har jag kollat på film, film, film..
Igår hade vi en liten sister's day här hemma. Hur mysigt som helst, synd att vi inte har det oftare.. jag o Sara gick å hyrde film in alla fall.
Det blev Leap Year eller skottår som den heter på svenska. Filmen sög. Hände typ iiiiiiiiiingenting!
Amy Adams spelade huvudrollen som skulle till sin pojkvän på irland för att fria på skottdagen, men resan gick inte precis vad som väntat.. sen kan man fundera ut resten av filmen på 2 sekunder.
Idag har jag kollat på The Last Song med Miley Cyrus. Och tro det eller ej, men åh snyft, vad bra den var.
Så har legat i sängen hela dagen innan jobbet. Nu är jag trött som fan eftersom jag somnade halv fem imorse och knappt svoit något. Min sömn är verkligen helt fucked up för tillfället.
Låg å kollade på Girls on the playboy mansion. Haha jag tycker de är sköna ändå.. Och familjen Annorlunda gick på tv. Har sett det 4 gånger vara av samma avsnitt 3 gånger. Gissa vilket? Jo när ena familjen åker till Turkiet, tror de är i incekum eftersom Zandra är med lite, haha.

Kanske folk tycker att jag är ett fall för.. ja jag vet inte.. Psyket. Men det struntar jag i.
Nej Att ha en kille i Alanya är fan inte lätt.
Och Ja, kärlek gör en lite smått dum i huvudet. Men älskar man så älskar man. Och fan vad glad jag är för vår kärlek även om den är oförutsägbar och kanske lite ostabil.. Men tänk om jag inte skulle ha känt såhär alls.. Nej fy du.

Nu ska jag ge Mensbebisen där borta (ja jag pratar om Y!) en liten tid att bli relaxed som han sa då. Pff.
Tji, tror ni jag. Kommer antagligen ha skickat ett sms inom en timme. men men..
Så är jag.

Nu ska jag, tro't eller ej se en film. Vilken det blir det får ni reda på imorgon!
Natti natt

Kommentarer
Postat av: Sofiya

sv: ne men eller hur! idiotisk kommentar tkr jag, haha. personen fick väl de svaret den ville :P



hur ere i sverige?

2010-08-26 @ 23:13:09
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Anna

Duu! Jag vet inte vad som händer just nu, men tänkte bara ge dig ett tips - om det är som jag förstått, att Yakup "vill ha lite tid för att bli relaxed som du sa" så skicka inget sms, ring inte, huuur svååårt det än är!



Tro mig jag har varit i samma situation när jag bråkat med Ugur och han bett mig att inte höra av mig för att han måste lugna ner sig litegrann. Och det blir bara värre om man försöker kontakta dem, tyvärr. Förr ville jag bara ringa upp på en gång och lösa allting men ibland kan det vara bra att låta dem "coola ner" litegrann också :p Det har jag lärt mig på senaste tiden. Haha. Och det brukar oftast vara de som ringer upp då om man låter de vara. Haha hoppas att jag inte har missuppfattat hela situationen nu, men jaa... Det var det jag ville ha sagt iaf!



Puss gumman, ta hand om dig!

Postat av: Sofiya

haha ja, jag me.



Hm, förstår dej... jobbar du nu? kommer inte ihåg om ja redan frågat de. okej :)

det är som vanligt i alanya, o extremt vaaarmt som du vet :P

2010-08-26 @ 23:35:24
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej!



Håller med dig, de är verkligen inte lätt att ha kille i alanya. Och då bor jag ändå här nere just nu. Men livet med en turk/kurd är inte lätt. Spec inte om han jobbar på stranden, och är ute och ränner med kunderna på nätterna =/ Men får försöka lita på honom, men de är fan inte lätt :P



Ta hand om dig!

/Jessica

2010-08-28 @ 01:05:03
URL: http://imjessthemess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0