Kalla mig vad fan du vill

Har slutgiltigt bestämt mig för nu att inte hoppa på socionomutbildningen på campus Örnsköldsvik.
Jag vet att folk kommer tycka och tänka en jävla massa om det.
Guess what!?
Det är okej, för jag måste tänka på mig själv och hur jag känner. Just nu känner jag mig inte i den psykiska starka formen för det. Ja det suger att mycket har med min kära pojkvän att göra. Men jag känner mig själv. Jag kommer sakna ihjäl mig efter honom. Då vill jag va nära dem som betyder en massa massa för mig. Bara veta att jag kan fördriva någon timme med någon som får mig att må bra och tänka på annat.
Men jag hänger inte läpp för detta, så ingen annan borde bry sig heller.
Jag har vart inne på jobbet å snackat. Har fått en massa tider och sådär. Ska jobba o spara pengar och va med mina nära o kära,
Sen kör jag hårt på att börja plugga efter julen!
Känns grymt!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nico

Heeelt rätt, "man ska inte bry sig om så myck, va folk tyck och tänk om än" ;)

<3

2010-08-11 @ 21:54:50
URL: http://nicolenyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0