Jag & min bästis CM

En plåga är vad detta dygn varit..
Jag vet inte ens vart jag ska börja. Min sista dag var ganska bra den. Fick middag av N, Yakups brorsas fru. Hon hade gjort dolmades och hur glad var jag för det!? SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR. Mums. Yakkes lillasyster kom även sit. Själv kände jag mig lite bortdomnad såå att säga.
Gick till MP sen för att möta min kompis Natta, inte för att vi inte kommer ses, men ändå. De kommer ju hem inatt.
Yakup fick sluta tio så vi gick till citirim och drack lite juice och pratade.
Det har ju vart lite svaj de senaste månaderna, men den sista veckan kom jag ihåg och förstod varför jag blev kär i honom, om han vill kan han vara den underbaraste kille jag vet.
Sen gick vi hem och pratade mer och njöt de sista timmarna av varandras sällskap.

På morgonen fick jag skjuts till hotellet bussen skulle gå ifrån, det låg nära Alanyum så var en bit att åka. Det var Ym hans mamma å pappa som var min avskedskommité och de tyckte nog det var lite skojigt att jag grinade som ett litet barn. Hemskt var det.
Sen började resan mot Malmö och väl där satt jag på centralen nästan 5 timmar och väntade på nattåget, kan ju inte säga att jag sovit som en prinsessa direkt och inte särskilt samanhängande. Runt halv åtta kom jag hem imorse och har inte sovit en blund sen dess, men tvättat mina kläder har jag gjort och nu har jag återgått till mitt underbara svenneliv, i sängen med lappisen och framför Criminal Minds. Fan vad det känns värdelöst..

Undrar varför jag är här, jag vet att det är så jävla negativt och riktigt illa mot alla fina människor som finns här i mitt liv, men det känns som att jag tappat det ändå det här året, jag har vart i min Yakup-bubbla detta år och jag vill gärna stanna där faktiskt. Känner för att direkt ta ett flyg ner igen.
Saknar dig alldeles för mycket reda, vet inte hur det här ska gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0